viernes, 16 de mayo de 2008

Jordi Nadal a Idea Express



Teniem moltes ganes de poder-ho dir i finalment, ja és segur!
Jordi Nadal estarà escoltant i discutint les vostres idees a l'Idea Express a l'àttic de Neàpolis.

La vida de Jordi Nadal discorre entre llibres, tant en el plà de la edició com de l'escriptura. Llicenciat en Germàniques per la UB, s'embranca en el món de les editorials i la direcció d'empreses. Aquesta vía el portà a viure i treballar per editorials d'Alemanya, Espanya i EEUU.
El 2007 va fundar Plataforma Editorial i actualment és director adjunt a Barcelona del Máster d'Edició de l'Universitat d'Alcalà.
Mentre que l'escriptura l'ha portat a ser coautor de vàries publicacions com " Meditando el managament" o "Libros o velocidad.Reflexiones sobre el oficio editorial" i a escriure novel·les com "Tot tan a prop" i "Tu nombre. Palabras de amor".

Si tens un llibre escrit i ets dels que pensen que el món de l'editorial és inaccesible, t'equivoques. Participa a l'Idea Express i tindràs l'oportunitat de parlar 5 minuts amb aquest important editor.

Aquesta és la teva!


http://www.jordinadal.com/

http://www.plataformaeditorial.com/

Idea express



Teniamos muchas ganas de decirlo y finalmente, ya es seguro!
Jordi Nadal estará escuchando y discutiendo vuestras ideas en Idea Express en el attic de Neàpolis.

La vida de Jordi Nadal transcurre entre libros, tanto en la vertiente de la edición como de la escritura. Licenciado en Germánicas por la UB, se vuelca en el mundo de las editoriales y la dirección de empresas. Esta via lo llevará a vivir y trabajar en editoriales de Alemania, España y EEUU. En 2007 fundó Plataforma Editorial y actualmente es director adjunto en Barcelona del Máster de Edición de la Universidad de Alcalá.
Mientras que la escritura lo ha llevado a ser coautor de varias publicaciones como "Meditando el managament" o "Libros o velocidad.Reflexiones sobre el oficio editorial" y a escribir novelas como "Tot tan a prop" y "Tu nombre. Palabras de amor".

Si tienes un libro escrito y eres de los que piensas que el mundo editorial es inaccesible, te equivocas. Participa en Idea Express y tendrás la oportunidad de hablar cinco minutos con este importante editor.

Esta es la tuya!


http://www.jordinadal.com/

http://www.plataformaeditorial.com/

Idea Express

No hay comentarios: