martes, 27 de mayo de 2008

Antonio Núñez i l'art de vendre una idea


Antonio Núñez ens revela a Attic ’08 els secrets de l’Storytelling, o art de crear relats. Perquè unes idees de negoci ens sonen a fracàs i d’altres a diners en metàl·lic? Perquè hi ha persones que ens convencen més ràpidament que d’altres? Com aconsegueixen fer-nos vibrar algunes presentacions? La resposta està en la forma en que el missatge és explicat. Els relats aconsegueixen que transformem simples dades en emocions i sensacions genuïnament personals. Aprendrem que l’èxit personal depèn de com expliquem i ens expliquem la realitat.

Antonio Núñez, Jerez, 1970, és Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i MBA per ESADE. És autor del llibre “ ¡Será mejor que lo cuentes! Los relatos como herraminetas de comunicación (Storytelling). També és membre de la National Storytelling Network i en l’actualitat treballa a STORY&STRATEGY, assessorant a candidats i partits polítics, celebritats, mitjans de comunicació i marques com EVAX, ENDESA o VODAFONE.
Va ser soci Director d’estratègia de SCPF-WPP i invitat d’honor del Comité Mundial d’Estratègia de SAATCHI&SAATCHI. Com a professor d'Storytelling i conferenciant ha impartit centenars de cursos i conferències i col·labora amb diversos mitjans de comunicació.



Antonio Núñez nos revela en Attic ’08 los secretos del storytelling, o arte de crear relatos.¿Por qué unas ideas de negocio suenan a ruina y otras a dinero en metálico? ¿Por qué hay personas que convencen más rápidamente que otras? ¿Cómo consiguen hacernos vibrar algunas presentaciones? La respuesta está en la forma en la que el mensaje está contado. Los relatos logran que transformemos simples datos en emociones y sensaciones genuinamente personales. Aprenderemos que nuestro éxito personal depende de cómo contemos y nos contemos la realidad.

Antonio Núñez, Jerez, 1970, es Licenciado en Administración y Dirección de Empresas y MBA por ESADE. Es autor del libro !Será mejor que lo cuentes! Los relatos como herramientas de comunicación (Storytelling).También es miembro de la National Storytelling Network, en la actualidad trabaja en STORY&STRATEGY, asesorando a candidatos y partidos políticos, celebridades, medios de comunicación y marcas como EVAX, ENDESA o VODAFONE. Con anterioridad fue Socio Director de Estrategia de SCPF-WPP e invitado de honor del Comité Mundial de Estrategia de SAATCHI & SAATCHI. Como profesor de Storytelling y conferenciante ha impartido cientos de cursos y conferencias y colabora con diversos medios de comunicación.